Friday, January 14, 2011

Movie Yang Paling Aku Takut Tengok Dulu-dulu

Pennywise The Clown. a.k.a It  the Clown. (Stephen King punya cerita)

Siapa ingat cerita ni? dulu takut sangat cerita ni sampaikan abang aku asyik mengusik je. Kalau dalam bilik tu gelap dia kata "haaa, It dah datang." Jahat giler abang akuh. Sebab cerita ni la aku tak suka clown sampai sekarang. Scary.  Cerita ni masa aku darjah 1,2 camtu kot.

Tapi baru-baru ni aku ada tengok balik. Perghhh.Siap boleh tertidur pulak tu. Tak takut lah pulak. Siap rasa bosan lagi Hehe. Macam mana lah masa kecik-kecik dulu boleh takut giler-giler dengan It ni.



p/s: Ohya adik aku pun ada blog sebenarnya.  Deko Al-Yahya . 
Kalau dia mencarut lebih-lebih report aku eh. kuang3..

19 comments:

  1. muka badut nih sumtimes menyeramkan jugk. haha.

    ReplyDelete
  2. erkkkk..sgt menakot kan muke tuh..hehe

    ReplyDelete
  3. he2...kecik2 dulu semua cerita hantu.takot kan..eheh

    ReplyDelete
  4. saya juga takut~
    dulu crita ni sangat seram untuk ditonton..
    tapi sekarang macam rasa bodoh pulak mengapa saya takut tengok cerita IT ni.
    dahlah tak logik,boleh pulak hantu badut tu sebenarnya adalah seekor labah2 yang besar..dem!-.-

    ReplyDelete
  5. hehek. samelah! takot jugak. sampai dah besar ni takot dengan clown. ni sume gara-gara movie nih! hahaha

    ReplyDelete
  6. er...aku da tengok ke x ea masa kecik..hurmm

    aku rasa, aku lagi takut play kids...ala pasal chucky patung bernyawa tuh!lagik seram giler yg tuh!terus tkot klo nmpk ptong..huhuhuhu

    ReplyDelete
  7. erkk... muke badut tu menakutkan kot...XD

    ReplyDelete
  8. xpenah tengok..keh3..tapi muke dye scary...

    ReplyDelete
  9. wot wot . tima tatih link blog saya yang tak seberapa. tsk tsk T,T

    ReplyDelete
  10. ingat2!
    takut giler r badot nieeee

    ReplyDelete
  11. hak ahh. cite ni la sebab aku takut nak mandi sorang sorang time kecik2 dulu. huuu terbayang2 oh

    ReplyDelete
  12. perh..citer IT ni mmg seram dulu..aku pun takut dulu2..especially part dia tarik budak dr longkang......ZOMG!

    ReplyDelete
  13. comel jer rambut dia . haha -.-

    ReplyDelete
  14. betol2.. masa kecik2 dulu tgk cerita ni... mak aku pggl 'hantu eat'. hehe... sbb dia makan org kan??? dia sumpah org jadi mcm suatu benda apa ntah yg dia boleh sedut2 tu

    ReplyDelete
  15. amalia: sumtimes? all the time adelaa.. -_-'

    yan: huhu.tawu xpe..bygkan tgk masa kecik2..

    ila: agak laaaa sebenarnya..hahaha..

    freakystar: haaa tahu takpeee..rase cam nak marah je..apesal ntah badut ni sebenarnya seekor labah2.. T_T

    zurina: a ah.same2..

    pinqib: tak tahu?? apekahhh..tp ramai gk tak tahu yg benornye..

    tieha: tak takut..rs annying adela.

    eiffel: heheh..ramai yg takut chucky kan.

    nieza: memang..gigi dia tajam2..takut giler.

    rara farah: heee...jgn tengoklah..

    deko: masa-masa.

    puterinuraqiiah: takut kan...heeeee...dahla jahat.

    FH: memang2..mesti terbayang dia kuar ikut lubang toilet kan..

    pilotHans: a ahh! teringat budak tu nak amek syiling.

    sang sepet: euwww...apakah?? *pengsan*

    soutul: eh boleh sedut2? yg tu x ingat.heheh..

    ReplyDelete
  16. as salam..
    oo..cite ni.tengok msa darjah 4 kalau tak silap.
    tajuknya..
    'the eat' rasanya.
    badut makan budak-budak.scene yang suka tengok, dia muncul dari dalam gambar dengan tv. berlari-lari.kelakar je.yang takut masa tengok dulu tu, dia tarik budak-budak tu.makan.wow..
    sekarang dah tak takut.dah besau panjang :D

    eh.saoutul.yang sedut-sedut tu, dalam terowong si badut tu la.scena akhir yang budak-budak tu pergi cari si badut.

    ReplyDelete
  17. tau, tau, tau...sebab tengok jugak.

    tapi mase tu, cerita ni sangat menakutkan, sampaikan tiap kali nak masuk tandas, mesti tengok lobang tandas.

    awww.

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...