Thursday, November 5, 2020

Pengubahsuaian Tandas


Assalamualaikum kepada semua pembaca.

Harini terasa nak kongsi satu entri simple. Saja nak berkongsi. 

Antara tandas-tandas yang pernah team saya siapkan samada pada rumah baru mahupun pengubahsuaian rumah. 


Enjoy!



Ramai tanya berapa kos untuk pengubahsuaian tandas ni. Saya lagi selesa kata macam ni lah, untuk sebuah tandas yang mempunyai saiz yang standard, kos nya antara RM5,000 hingga RM7,000. Kos ini adalah termasuk pecahkan semua tiles, tukar fittings tandas seperti jamban, kepala shower, kepala paip, sinki. Kos akan lebih mahal sekiranya fittings yang mahu digunakan dari jenis yang lebih mahal contohnya seperti jamban di hotel 5 bintang begitu. Harga tidak fixed, boleh dibawa berbincang lagi.


Untuk sebarang pertanyaan berkenaan pengubahsuaian rumah atau rumah di atas tanah sendiri, boleh hubungi :

www.wasap.my/601111892504

1 comment:

  1. tetiba teringat masa saya belajar dulu. projek tandas, lect kata mana tahu satu hari nanti korang boleh jadi salah satu toilet design expert. haha

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...