Thursday, January 20, 2011

Dalam Blog Pun Boleh Dapat Award =)

Aku dapat dua award =)


First sekali thanks sangat-sangat kepada Mizzlullaby sebab bagi award ni kat aku.Creative Blogger Award pulak tu. Heeee.. =)  =)  =)





PENGERTIAN TENTANG AWARD INI ADALAH:-

PENCIL Yang Besar
Menunjukkan Kesenian Yang Begitu Peka Terhadap Blog Anda Dan Mencerminkan Sesuatu Nilai Penghasilan.

FILEM Bergerak Tanpa Henti
Menunjukkan AWARD Ini Di FOWARD Kepada Bloggerist Yang Betul-Betul Layak Menerima.

LOGO Bulat Berkelip-kelip
Jika Di Perhatikan Betul-Betul, Ia Adalah Manusia Yang Berkepalakan Monitor Komputer. Ini Membawa Maksud Anda Adalah Seorang Yang Begitu Bijak Menguasai Dunia Alam Maya Ke Globalisasi.

Untuk Maklum Balas Penerima AWARD Ini, Ikhlaskan Hati Untuk Membuat Entri/Posting Berkenaan AWARD Ini Dengan Kreatif Dan Penuh Estatik Beserta FOWARD Kepada 5 Orang Yang Betul - Betul Layak Menerima AWARD Ini. Anda Juga Boleh Meletakkan AWARD Ini Di Side Bar Atau Di Mana - Mana Yang Bersesuaian. Tinggalkan Comment Untuk Ucapan Manis Anda.
 
Oleh itu saya mahu tag:



Ok award kedua datangnya dari Topan. 
Nampaknya masih baru dalam beblogging so kita support dia. Ni award yang dia bagi kat aku. The only me yang dapat? (^_^)V  peaceeee!! tengkiu.tengkiu. Katanya aku dapat award di sebagai pengomen paling cool dan sopan. haha. Thanks yer Topan. Semoga jangan putus asa lah berblogging.



4 comments:

  1. hehe..tq yunk..dah masuk lam senarai keje skolah dah..tahniah jugak sbb dpt award ni taw

    ReplyDelete
  2. kak sophie, erghh thank you so much for this award. I do appreciate it. Anyways, macam mane nak ambik? I mean..tak faham ler :P Tolong terangkan. Heheee! I'm new, sorry.

    ReplyDelete
  3. waaaa.. bestkan klu ade org bg award kat blog..rse dihargai je.. ;) nie yg mbuatkan semangt naik utk berbloging... tp blog sophie mmg layak dpt award.. suke bca blog sophie.. ;)

    ReplyDelete
  4. welkem sophie.....sokongan orang cam ni memeang patut dihargai..^_______^

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...