Wednesday, December 22, 2010

Feedback Untuk BPM

Hye semua. Kali ni quick post sebelum aku tidur. Memandangkan BPM ni dah banyak berjasa pada aku so aku harus membalas budi BPM. Entri ni menceritakan sikitlah feedback yang aku dapat bila join BPM ni.

First, mestilah traffic.
Bila tengok pageviews hari-hari, semakin bertambah pula pageviews. Traffic source pun banyak dari blog BPM.

Kedua, followers dan shouters yang bertambah.
Shouters tu yang shout di shoutbx aku ler.hehe. Followers memang semakin bertambah walaupun aku tak blogwalking sangat sebab tak online beberapa hari ni. Terkejut jugak & sangat bersyukur pada sesiapa yang sudi follow blog ni.

Ketiga, dapat kenal blogger lain yang join BPM
Haaa, banyak sebenarnya blog menarik yang lain yang rupanya aku tak tahu. Jadi si samping melawat blog mereka, aku juga follow sebab tertarik dengan style masing-masing. Lepas ni boleh lebih mengenali antara satu sama lain kot.

Keempat, menarik blogger terkenal terjah blog aku.
Haaaaaaaa, part ni masyuk gak kan. Nak tahu siapa yang aku maksudkan? Sila usha gambar di bawah yang telah aku print screen.
*Irine Nadia Marcello datang melawat blog aku laaaaa..Hehehehuhuuuuuu.. =)  =)  =)  *

8 comments:

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Jangan malu-malu nak baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...