Thursday, September 9, 2010

Contest Senyuman Maneh.

Ni yang aku suka blogwalking ni.Jalan-jalan jumpa contest. Dan terjumpa pula contest yang dianjurkan oleh
Gadis Kampung Separa Bandar (klik untuk view blog beliau). 



Syarat-syarat Pertandingan

Mestilah menjadi followers blog Gadis Kampung Separa Bandar
Mesti buat N3 pasal contest ni.
Pic yang dipertandingkan mestilah hak milik sendiri.
Anda diwajibkan berada dalam gambar tersebut dan bebas sama ada nak gambar sorang, bersama kawan ataupun family.
Hanya satu pic saja dibenarkan untuk dipertandingkan.
Letakkan dan link banner contest di side bar blog anda dan tinggalkan link anda di komen ini.
Tag minimum 2 atau lebih rakan anda.
Tarikh tutup adalah pada 10-10-2010.
Hadiah adalah topup bernilai RM30.
Jika pemenang menggunakan line prabayar, nilai tersebut akan ditukarkan kepada wang tunai dan akan di bank-in kan ke dalam akaun anda.

Best kan hadiah dia? Boleh tahan sebulan top up kalau menang nie.. =)
Disebabkan agak malu nak letakkan gambar senyum terlebih lebar ni sorang-sorang, makanya aku letak gambar bersama bestriend dari sekolah.Kesian dia pun jadi mangsa.Takpe,dia comel.hehe..Ohya,aku yang belah kiri.Jangan konpius pula yer..


Sekarang aku mahu tag :

1) ila

3 comments:

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...