Sunday, July 4, 2010

UiTM Dihatiku!

Aku macam tak percaya! Owh benarkah ini? TIDAAAAAAKKKKKKKK!!!! Perlukah ini berlaku kepada diriku? Esok tanggal 5hb Julai 2010 persekolahan akan bermula dan aku tidak puas bercuti *sigh* Aku tak prepare apa-apa pun nak masuk ni.Langsung tak prepare. Nak packing pun Arghhh!! satu perkara yang aku sangat benci lakukan. Padahal ni semester terakhir. Bukankah aku patut chill dan gembira? Yaaa aku pasti gembira sebab dapat berjumpa rakan-rakan. Tetapi disini jugalah aku tidak dapat tidur lena di katil yang empuk kerana biasanya aku akan tidur di bawah meja dalam studio. Yer, itulah yang dinamakan studio-based students.

*owh UiTM dihatiku.Kerana dirimu begitu berharga.Awww~*

2 comments:

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...