Wednesday, July 28, 2010

Pulau Tioman cantik!


Aku ke Tioman dari 16-18 Julai. Ada open water lifesaving camp. Aku tidak dapat bercerita panjang kerana jam sudah menunjukkan pukul 6am dan aku masih belum tidur lagi ni. Kelas pula bermula jam 8.30 pagi.Entah bila boleh tidur. Aku sangat mahu bercerita panjang mengenai trip kali ini yang sangat best. Tapi disebabkan aku tidak mempunyai masa terluang, jadi aku sajikan saja entri kali ini dengan gambar-gambar yang aku kira menarik untuk dikongsi bersama, yang diambil dari camera aku. Pergi Tioman dan ambil gambar sampai 1400++, memang gila. Hahaa.. Ok, jom zaaasss!!!

2 comments:

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...