Sunday, July 4, 2010

Sticker Monster Dinding!

Adakah anda bosan dengan dinding bilik anda?
Anda tidak mampu beli wallpaper (kertas dinding) sebab ia mahal dan membosankan?
Cat satu warna di dinding bilik tidak menceriakan hidup anda?
Haaaaa!!!! mari adik-adik!!

Ceritanya bermula ketika aku kusyuk menghadap laptop. Dari sudut mata aku, aku terlihat adik aku tengah godek-godek sesuatu. Mula-mula malas nak tengok. Sekali pandang, terus nak join sekaki.Aku pun main tampal-tampal stiker bersaiz besar ni kat dinding. Jangan risau, sebab dia senang tanggal balik.

Haaa,inilah dia..sticker bersaiz besar yang tak dapat dimuatkan dalam sticker album (alaaa,yang dulu-dulu darjah 1 aku ada tu..)


Sticker comel ala-ala monster nak makan arnab warna-warni. Lepas tu arnab tu boleh menyorok dalam lubang dia.
Chomel kan? (^_^)

No comments:

Post a Comment

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...