Thursday, July 1, 2010

Akibat Taksub Pembedahan Plastik

*Ni sebelum pembedahan plastik. Dah comel kan?*

Berita ni memang dah lama dah keluar tapi aku rasa nak post entry pasal berita ni. Ni tentang seorang wanita Korea yang taksub sangat dengan pembedahan plastik. Dia mula buat pembedahan plastik sejak umurnya 28 tahun.Sekarang umur dia dah menjangkau 50. Dia selalu sangat jumpa plastic surgery sampai plastic surgery tu pun taknak lagi dah buat apa-apa pada muka dia dan mengganggap obsesi wanita ni adalah disebabkan masalah psikologi. Ini kerana walaupun makin lama muka dia makin besar dan kembang, dia tetap rasa cantik bila tengok diri sendiri di cermin. Pathetic tak?

Wajahnya mula berubah sampaikan ayah dan ibu dia hampir tidak mengenalinya. Mereka membawa anak mereka berjumpa doktor tapi terlalu mahal nak tanggung.

Lebih teruk lagi wanita ni berjaya jumpa dokter yang boleh bagi dia syringe and silicone untuk suntik sendiri muka dia. Bila dah habis dia yang sangap dengan suntikan ni pergi suntik muka dengan minyak masak. GILA KAN?


p/s : bersyukurlah dengan pemberian Allah.

4 comments:

  1. arghh....sophie simpan pic momok kat blog....

    ReplyDelete
  2. hahah..jahatnyeee..
    ni orang betol laaaa..

    ReplyDelete
  3. momok tak momok.peduli ape..hehe.ttp momok jgk

    ReplyDelete
  4. as salam..
    gambar momok...

    -_-"


    momok ciptaan sendiri pula tu.macam cerita nutty professor pun ada juga ni.haih..nak cantik punya pasal.duit-duit-duit.

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...