Tuesday, July 6, 2010

Seperti Hari Pertama Persekolahan

Oh! macam tak percaya! Aku kembali ke sekolah. Ayuh,kembali ke sekolah,ayuh~ Ayuh kembali ke New Era..Ayuh~ siapa ingat lagu iklan ni? heheh..

Seperti biasa, hari pertama class barulah aku berangkat pulang ke Shah Alam. Bapak femalas lah kan nak balik sehari sebelum tu.

*jalan jamm yang luar biasa dari Highway lagi u..*
bila dah sampai masing-masing rebut cubicle. Malangnya aku dan geng aku sampai lambat.Jadi dapat lah tempat yang tak berapa nak best lokasinya.Huhu.. Sem lepas aku selalu kacau senior yang duduk kat depan pintu. Aku panggil dia receptionist. Harini aku lambat, makanya aku lah jadi receptionist sem ni.hukhuk.. Tula..lain kali jangan pekenakan orang,nanti kena kat batang hidung sendiri. Kawan-kawan aku semua gelakkan aku. Aku harap senior aku tuh tak tahu aku dapat tempat duduk dia.Isk..isk..isk.. T_T




*bergambar bersama kawan sebelum briefing dari pensyarah dimulakan*
Aww~ yang hujung berbaju biru tu bulan Ogos ni kahwin!! Aku yang excited terlebih bila dapat tahu..hohoho.. aku cakap kalau dia nak gi spa yang untuk naik seri pengantin tu aku nak join.tehehe..*say E..nak check gigi. dah berus ke belum pagi ni?*

*pakai baju oren ramai-ramai bukan nak ajak aku. Boria miskin kaya tak mau ajak eh..sampai hati.Kasi aku jadi bos boria!*

lepas briefing pergi makan tengahari di section 2. Wah, claim ABC kat Laida sebab dia practikal dapat elaun. Btw, ABC ni sepatutnya lebih menarik tapi kami mintak letak dalam bekas ni sebab kami punya meja jauh..Nanti susah tokeh nak cari.Semangat !



Lepas class pergi PKNS. Nak cari kasut. I know.PKNS? kasut apa la yang kau boleh cari kan.. Tapi percayalah, aku malas nak pergi mana-mana dah aku nak aim satu kedai aje. Janji dapat sandal.






dalam kedai pun boleh bergambar. (^_^)V tak tahu malu? kami lah tue..hihi..


pandai kakak kedai tu promote. Siap cakap sesuai dengan baju aku ni.. Amboi! ingat hari-hari ke aku nak pakai baju kurung? sekali seumur sem taw. Hari pertama aja. Lepas tu tak kira Isnin ke Jumaat ke..aku pakai seluar biasa aje. Unless aku rasa macam nak pergi class ayu-ayu gitu. (i know..i know..muntahlah kalau kamu mahu..)


Bajet sopan santun ayu gituw dengan berbaju kurung..Ngeee! rasa macam nak raya lah pulak!! (ehem cik kak,puasa kau dah habis ganti belum?)


Diorang ni tak aci betol..yang nak cari kasutnya aku, yang membelinya semua.Hampesss!! >_<


bersama kakak yang tak kering gusi melayan kerenah kami yang bermacam ragam. Bila kakak tu tanya,

kakak : adik-adik ni amek course apa?
adik-adik : architecture.Budak architecture memang gila sikit kak. Tak reti duduk diam-diam.heheeee... (sebenarnya mana-mana course pun kalau dah perempuan memang kecoh la kan..)

kakak tu siap nak mintak amek gambar sekali dengan kami dan bagi email Facebook.I like~ macam I artis gitu.Uwekkkssss!!!!!!!!! (mari muntah ramai-ramai!!)

2 comments:

  1. until now fahmie tetap tak paham perempuan.

    1.org lain punyer event.dye yg accited.hehe

    2.serious.perempuan memang kuat makan.macam si hanis zalika tuh.

    3.Shoping tuh name kedua bagi wanita...haha

    ReplyDelete
  2. biaselaaa..haha..nama pun pompuan maah..

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...