Friday, July 2, 2010

Movie "The Backup Plan" Best!!!

Semenjak dua menjak ni mood aku nak tengok movie yang tak heavy, yang ala-ala suweeett gitu. Jadi aku check showtime GSC dan TGV kat internet. Kesimpulannya aku dan kawan-kawan memilih untuk tengok movie The Backup Plan di MidValley.Memang best, sweet dan cute. Hehehe..




p/s : SILA JANGAN KETAWA KUAT-KUAT SAMPAI SATU PANGGUNG DENGAR DAN TURUT NYANYI BERSAMA-SAMA BAKCGROUND MUSIC DALAM MOVIE NI. SANGAT MENJENGKELKAN. ORANG MACAM TU DUDUK SEBELAH AKU TADI. RASA NAK SUMBAT MULUT DIA DENGAN TISU HINGUS AKU JE TADI.-AKU SELSEMA.HARAP MAKLUM.

No comments:

Post a Comment

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...