Sunday, August 21, 2011

Giveaway from Moscow by Miszlullaby


Souvenir! Souvenir! (^___^) siapa tak suka cenderahati? (^___^) muka dah sangat happy dengan harapan dapat menang.

Harini aku dengan berbesar hatinya nak join Giveaway dari Mizzlullaby. Sebab dia dah habis study dah kat Moscow. Jadi dia  belikan saya pemenang hadiah lah dari Moscow. Kalau nak join, syarat-syaratnya begini: (copy paste dari blog ML)



SYARAT-SYARAT:


1)Buat satu entry bertajuk " Giveaway from Moscow by Miszlullaby"
2)Copy dan letakkan banner di atas dalam entry korang tu. Tak payah letak dekat sidebar. (klik je banner tu, jgn right klik coz ML disable kan right-click)
3)Be my FOLLOWER.
4)Masukkan link http://www.Miszlullaby.com dalam senarai bloglist korang.
5)Tag 5 orang rakan blogger and LET THEM KNOW.(err...janganla just tulis "saye tag sume orang dalam blog ni", coz nampak cam xde semangat je nak menang. hehe)
6)Kemudian, tinggalkan link entry korang tu di ruangan komen di bawah.


Tarikh tutup : 30 August 2011


Hadiah dia best weh. T__T  memang NAK SANGAT-SANGAT!!! especially tumbler Starbucks tuh. huuu.


Sebenarnya kan, apa kata kalau korang tak payah join? boleh meningkatkan kebarangkalian aku menang nih. wakaka (gelak keji). Ok syarat-syarat semua aku dah follow. Makanya dengan ini, saya mahu ngetag:

1) Ila 
2)ezan
3)Liyana Aziz
4) hanaahmad
5)Pja Ismail

Sesiapa yang lain nak join pun boleh. Tapi saya nasihatkan jangan join, nanti mengurangkan kebarangkalian untuk saya menang. Wahaha. Ok, sangat kejam. Joinlaaa.. Joinlah.. T__T

3 comments:

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...