Tuesday, October 8, 2013

Siapa Mahu Tidur Yang Lebih Lena?

Jika anda mempunyai masalah kesihatan mahupun masalah sukar untuk tidur lena, BV Sleep Mate dapat membantu anda.
Anda boleh memulihkan keseimbangan dan kesihatan anda secara mudah dengan kuasa penyembuhan BV Sleep Mate. Pelapik tilam ini khas dibuat untuk memenuhi keperluan individu anda. BV Sleep Mate menolong membetulkan frekuensi yang tidak harmoni, meneutralkan gelombang berbahaya sambil menguatkan gelombang positif yang membentuk aura yang sihat dalam organisma. Dengan mempengaruhi pengaliran tenaga, kita boleh menyihatkan badan dengan mencapai tahap kesihatan yang sempurna, mengimbangkan dan meningkatkan keseluruhan aktiviti badan dan minda. Apabila anda bangun daripada tidur, anda berasa lebih cergas dan bertenaga. Dalam penggunaan jangka masa panjang, ia memberi manfaat kepada badan di mana ia boleh mengekalkan kesihatan kita, meningkatkan sistem imun dan juga memberi hidup yang berkualiti.

Ujian klinikal menunjukkan bahawa terdapat peningkatan tahap tenaga ke atas subjek yang signifikan selepas menggunakan BV Sleep Mate






KEISTIMEWAAN: 

1. Meningkatkan metabolism 2. Mengaktifkan fungsi-fungsi sel 3. Menggalakkan peredaran darah 4. Meningkatkan pertahanan badan dan memperbaiki sistem imun 5. Meningkatkan tahap medan tenaga 6. Menstabilkan emosi, mengurangkan tekanan dan desakan 7. Memulihkan tenaga, memperbaiki dan mengaktifkan sel dalam badan 8. Bersemangat dan bertenaga 9. Meningkatkan keupayaan penyembuhan secara semula jadi 10. Mengimbangi dan mengharmonikan fungsi-fungsi fizikal 11. Melegakan kepenatan dan kesakitan 12. Merangsangkan dan menyelaraskan sistem saraf autonomik 13. Menggalakkan fungsi jantung 14. Menggalakkan tidur yang sihat dan berkualiti

MANFAAT: 

Melegakan sakit kepala, sakit haid, sakit perut, menghilangkan kesakitan otot, melegakan kesakitan gastrik, melegakan sakit belakang, menolong ketegangan leher, melegakan rasa kebas.

Cara Penjagaan

BV Sleep Mate boleh dicuci setahun sekali. Gunakan bahan pencuci kain yang berorganik untuk mencuci dengan tangan secara lembut dan keringkan di bawah matahari. Dicadangkan cuci di kawasan yang terkena kotoran sahaja.

Cara Penggunaan

Bukakan dan letakkan BV Sleep Mate di atas tilam. Letakkan empat tali elastik ini di setiap sudut tilam.

Khas;

Sangat sesuai bagi mereka yang kurang tidur kerana kerja, mahupun warga tua yang sudah tidak lalu makan mahupun menelan sebarang bentuk suplement dan mereka yang mengalami masalah kesihatan yang lain.

Sebarang pertanyaan, bolehlah hubungi:

Maryam Zulcefli
+60193591179
Call/sms/whatsapp


1 comment:

  1. da try.. power spek mata berkurg, mgkn sbb penyerapan ion elektron semula sewktu baring diatsnya..

    -si rabun

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...