Tuesday, July 2, 2013

Al-Kisahnya Euro Trip

Assalamualaikum..

Sesungguhnya hati ni memang tak sabar nak bercerita pengalaman aku pergi Europe Trip ni.
Tapi disebabkan aku ada kerja yang lebih penting jadi anggap jelah ni ala Teaser. Bila aku dah free, aku akan cuba sedaya upaya untuk update pasal Europe Trip yang best gila nih. 

So basically aku telah melawat 4 negara: Italy-Germany-Austria-Switzerland

                 
Ni gambar di Venice, Italy


A-Rome, Italy
B-Florence, Italy
C-Venice, Italy
D-Berchtesgaden, Germany
E-Salzburg, Austria
F-Munich, Germany
G-Hasliberg, Switzerland
H-Milan, Italy


Peta pengembaraan 8 hari ala Amazing Race gituh.

Dan, aku akan balik Malaysia bulan ni. Yeayyy! Siapa raya nanti nak buat open house tu ajaklah iolss.  *ceh tak malu* Iolss ni suka nak makan rendang ayam. Selalunya aku ni kalau kenduri kahwin orang ala-ala malas je nak gi sebab malas nak bersiap. Eei jahatnya! Nanti aku nak kahwin tetamu lak malas nak datang sebab diorang malas nak bersiap, boleh?. Balik ni semua kenduri aku nak pergi! Sebab nak makan nasi kenduri . -semata-mata. ;p

3 comments:

  1. bestnya jalan jalan! :) selamat pulang kak sophie!

    ReplyDelete
  2. bestnya jalan jalan! :) selamat pulang kak sophie!

    ReplyDelete
  3. ohh mmg tripnye patah2 blk ek. means dah keluar italy gi italy balik..hehe. nice byk negara g..

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...