Monday, December 5, 2011

Can't Wait To Say Goodbye


Selama ni, tahun baru tak pernah bagi makna apa-apa yang besar bagi aku.
Sekadar New Year's Resolution yang bila dah nak tahun baru berikutnya azam yang lama tak tercapai pun.kahkah.

Serius, aku tak pernah pergi sambut tahun baru. Mungkin sebab mak aku pun marah gak keluar lewat-lewat malam kan.hehe..Plus, aku memang takde perasaan nak sambut kat luar.

Tapi..
kali ni..
Aku rasa tak sabar menunggu Disember berlalu pergi.
Betul aku tak sabar..
Tahun 2011 ni.. Hurmm.entah.
Susah nak dihuraikan. sekadar boleh kata "Hurrmmmmmmmmmmmmmmmm~" dengan panjangnya sambil belip-belip mata yang merenung jauh. Fiuuu~

Selamat datang 2012,
Semoga saya lebih ceria, gembira, bersemangat waja,sihat dan bertenaga,
Semoga dapat lebih banyak meluangkan masa bersama keluarga, rakan-rakan dan paling tak patut dilupakan, Allah yang Maha Esa.
Semoga lebih menyayangi dan bersyukur,
Semoga sentiasa menjaga maruah diri dan menghormati orang lain walaupun  orang lain tak semestinya menghormati I. (takpe, Allah Maha Adil maah)
Semoga apa yang dah berlalu dibiarkan berlalu.
Jangan pandang belakang.
Jangan toleh pun.
Sekadar ambil iktibar boleh.
Jangan mengalirkan air mata kesedihan. air mata kegembiraan takpe.

Sophie Al-Yahya, you're gonna be just fine, and great!
You're gonna be somebody.
Trust yourself and don't give up!
Let's live life to the fullest!!

p/s: oh tak dilupakan..gaya, mutu, keunggulan tu kena ada..harharhar~ macam mintak penampor..


To whoever it may concern. If you love somebody please let them know. 
If you love me I need to know. Awww~ (^_^)V


If you're not brave to tell them how you feel, be brave enough to let them be loved by others. Ouch~ (maksud mendalam doh. sentap..sentap..)

6 comments:

  1. Life is short make it sweet and do it right

    ReplyDelete
  2. Semoga impian dan azam anda menjadi kenyataan. Dan semoga tahun baru hanya kenangan manis saja yang ada :D

    ReplyDelete
  3. Lepas baca p.s. kat bawah tu kepala nie terus ligat memikirkan siapa yang kacau cik copi nie... hehe.. Sekadar nak berporet jer.. hahaa... Nway, be happy n smile always..

    ReplyDelete
  4. Yupp.. EB juga x suka akan sambutan New Year yg merapu²... EB suka BBQ sewaktu New Year sbb EB suka mkn.. hahahahaha..

    Mmm.. Smoga tahun 2012 yang bakal tiba ini membawa kebahagian dan keceriaan.. Semoga diberikan kekuatan, kesihatan, kesabaran, ketabahan dalam menghadapi apa jua agenda yang Allah SWT telah rencanakan.. Amin..

    Of course I love u Sophie.. Rugi doh x suka akan kmu..

    ReplyDelete
  5. Aminnn.

    tahun depan umur bertambah lagi.
    =________=

    ReplyDelete
  6. Esok mungkin tiada kerana esok adalah hari ini.. bersedialah hari ini kerana yang ada hanyalah semalam..

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...