Tuesday, June 21, 2011

Ini Gambar Pre-Graduasi Saya =)

Hai semua!! Apa khabar?

Memandangkan entri sebelum ni berbaur negatif je maka harini aku mahu menceriakan blog aku dengan gambar-gambar ceria. Sebenarnya dah lama dah gambar ni. Gambar ni masa Wesak Day bulan Mei lepas. Beberapa hari sebelum kami grad. Pergi ambil gambar banyak-banyak dulu lepas dapat jubah. Rasa sangat bersyukur pergi ambil gambar awal-awal sebab masa hari graduasi sebenar, takde masa dah nak tangkap gambar sebab tengahari sampai petang, penat lagi.. feluh-feluh mekap cair lagi.huhuhu. Maka.. JENG..JENG...JENG.. Mempersembahkan..

SOPHIE & FRIENDS IN ACTION!!!!!


Kenapa entah gambar ni macam terlebih happy pulak. Kawan-kawan aku nih sengal buat lawak. Aku pulak memang senang gelak. 


Perlu ke?








Action Kamen!!!! tak sama langsung pun kan..?

Yeahhh..selama ni tengok orang baling topi je. Aku pun nak lah jugak kan. Tapi terfikir tak, kenapa kalau grad nak baling mortar board ni eh? Ni culture dari mana nih? 

Kami bersama sejak dari masuk belajar sampai habis belajar, sampai lah sekarang.. sob3.. terharu  T_T  tapi masih ada beberapa orang geng tapi diorang tak dapat datang. 


Ok, gambar last barulah nampak macam professional sikit kan. heheh. 

Erm.. to be honest..off all the pictures above, they are real. I mean the real me. I'm a fun type of person. Ho yeah. !! 
Kalau orang tak kenal aku selalu pikir aku tak banyak cakap, serius lah.. wahahaha.. Sebab aku ni ambil masa sikit nak beramah mesra dengan orang.Kalau mula-mula kenal aku prefer senyap. Sebab aku tak percaya pada first impression. Aku punya first impression pada orang lain selalu salah. Maka aku percaya pada aura. Kalau aku rasa dia ok, memang ngam lah. Kalau rasa macam feeling tak best tu, aku awal-awal jauhkan diri. 

Maka entri seterusnya aku berkira-kira mahu letak gambar ketika graduasi pula. =) harap-harap ada masa terluang nak post entry baru. Bosan pula tengok blog sendiri takde entry baru. Haisyhh.

P/s: Kat tempat kerja, aku semakin ok. Dah tak selalu balik lewat dah sebab belum nak submission lagi. Lagipun environment kerja sangat ok. Ada pelbagai kaum selain Melayu. Cina ada, india macam takde je, ada mat saleh, ada orang Filipina. Jadi sedikit sebanyak rasa best lah. Ala-ala international sikit. Boleh improve communication skill aku.=)

13 comments:

  1. waaaa...sonoknye kak sophie da grad...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah kalau akak dah ok balik emosinya... hehehehehe...

    yana suka gambar yang tiga dara pingitan yang tengah duduk.. lawa sangat... suka! thumbs up!

    ReplyDelete
  3. kat celah mane ni??
    bukan uitm shah alam an?
    x dapat detect tempat..

    neway.. happy convo..

    congrates

    ReplyDelete
  4. aaaa..seronoknya. buatkan saya rindu nak pakai jubah tu lagi. hehhe. :) em tp agak menyesal sbb masa grad hr tu x snap photo byk2...sbb rasa benda remeh tp bila tgk gmbar kawan2..baru rasa...ahhh menyesal nya. heheh :)

    comelnya sophieee.. :) sophie bila nk cntinue part2 ? :)

    ReplyDelete
  5. to tell u the truth,
    aku sedikit dengki...

    aku rasa ko tahu kenapa, kan?

    ReplyDelete
  6. wah,mmg bahagia ambil gambar before konvo kan...lepas ni nak jumpa kawan2 sm2 belajar tu time reunion *kenduri kawen* jela...so,enjoy your single life now.time to work harder,cari duit dan balas jasa mak ayah...hoyeah!

    ReplyDelete
  7. cimot: seronok memang la seronok. tapi dah grad bermaksud bermulanya fasa baru dlm hidup kita =)

    Liyana Aziz: hihi..thanks yana =) bajet ayu je tuh..

    KRL : hehehehe.. tempat? di New Zealand =)

    Namee: hahah.thanks. Sophie rasa sambung part 2 lagi2,3 tahun kot..

    ReplyDelete
  8. cEro: huhu.. aku tahu. sorry cEro. good luck in your life k =)

    AVL: hoyeahh!! tengkiu!! =)

    azalia: WOAHHH TERIMA KASIH!!! =)

    ReplyDelete
  9. apsal la x roger..leh wat free shoot..huhuhu

    ReplyDelete
  10. Suko kawe tgk baju konvo nih,kawe besor sauk dah tahun 2004 dulu...itm dihatiku...

    ReplyDelete
  11. Admin skrang umur dh berape.....????

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...