Friday, January 11, 2019

KLCC Pushcart Project


Sekadar berkongsi. Salah satu projek mini. Client ialah kawan saya sendiri. Dia buka perniagaan pushcart ni di KLCC.  Kalau awak semua perasan, kat KLCC di level Ground, ada beberapa pushcart disusun di tengah-tengah wing KLCC. Kawan saya owner Avantbox, menjual bekas simpan barang make up dibuat dari Acrylic. Memang lawa.

Rupanya, nak sewa bulanan pushcart ni bukan murah la.

Cabaran untuk projek kecil ni. Walaupun sangat kecil, tapi bagi kenangan yang sangat jelas di ingatan. Tak nak cerita banyak lah cuma salah satu cabaran kalau nak buat kerja di KLCC ni, kena mula dalam jam 10pm ke atas. Waktu yang semua kedai dah tutup. KLCC tutup kecuali untuk orang yang nak tengok wayang.

Probably the first & the last project in KLCC. Haha. 

Tapi saya bersyukur la berpeluang buat projek ni dari design, pemilihan material hingga construct. 

Nah, silakan menjamu mata.
















Kalau nak beli barang dari Avantbox ni, boleh follow Instagram Avantbox. Dan boleh juga ke link website mereka:

https://www.avantboxonline.com/







Untuk sebarang pertanyaan berkenaan pengubahsuaian rumah atau rumah di atas tanah sendiri, boleh hubungi :

www.wasap.my/601111892504

1 comment:

  1. Salam.. boleh saya tau macam mana nak beli push cart macam yg di KLCC tu ya?

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...