Friday, December 17, 2010

Tak Sangka Blog Sophie Al-Yahya Terpilih Ke Peringkat Kedua BPM.

Hye semua. Aku baru dok melayan feeling sorang-sorang ni tiba-tiba ternampak di Dashboard pengumuman bagi senarai blog yang terpilih ke peringkat kedua. Aku usha satu persatu nama blog sampailah kat blog yang paling aku kenal. Sophie Al-Yahya. Oh ye, bunyi blog ni macam familiar aje.  Ehh Whattt?? Aku secara jujurnya sama sekali tak menyangka blog aku ni boleh naik ke peringkat kedua.

Kenapa?
Sebab aku sekadar post di blog dan FB aje mintak sesiapa yang sudi tolong votekan. Aku sibuk sedikit jadi tak dapat nak blogwalking dan berkempen sana sini. Sampailah aku hampir putus asa dengan BPM ni. Tapi T_T  ... aku terharu sangat-sangat.

Siapa? Siapa tu? Siapa yang dah undi aku tu sangat-sangat aku berterima kasih.Yang minta aku undi tu pun aku dah tolong undikan bila ada kesempatan.

Dari entah berapa ratus blog yang tersenarai, blog aku dapat masuk dalam antara 50 blog yang tersenarai di peringkat kedua. Unbelievable sangat bagi aku. Sebab aku sedarlaaa aku bukan siapa-siapa dalam dunia blog ni. Cuma blogger hingusan aje.uhuksss..

Sesiapa nak usha blog BPM dan  blogger lain yang terpilih boleh KLIK SINI

p/s: Sebenarnya aku tak tahu undian untuk senarai baru ni akan dibuka bila. Aku tak dapat online sampai hari Selasa ni. Jadi kalau korang tak keberatan follow la Blog BPM ni untuk update bila undian akan dibuka. Lepas tu jangan lah lupa vote blog aku lagi. Ngeee...Bagi betis nak paha drumstick pulak.

26 comments:

  1. taniah kak sophie Al-yahya.
    mmg patot pon blog ni
    masuk akhir,sbb blog ni mmg menarik:)

    ReplyDelete
  2. congrats sys :) nana ada vote ^^'

    ReplyDelete
  3. tahniah sayang!

    ezan akan vote sophie untuk peringkat ke 2 plak, hehe :)

    ReplyDelete
  4. jgn berterima kasih dgn aku..
    hahahaha

    ReplyDelete
  5. tahniah tahniah..
    ramai minat lu kot.. hekhek

    ReplyDelete
  6. congrats!!!
    semoga terus maju ke final..

    menang kene banje saya nih. lalala~

    ReplyDelete
  7. wahhhh...hebat..hebat..congrats sophie :D

    ReplyDelete
  8. congrate sophie..da mng nnt jgn lupe ana k..

    ReplyDelete
  9. Tahniah sophie!!!
    Goodluck for the next round ya! :D

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...