Monday, December 13, 2010

Wedding Nana-Will Be Updated.

Salam semua. Hye, aku tak sangka aku balik awal dari kampung. Sebab Isnin ayah aku kerja. Aku dahlah dah cancel class aku hari Isnin.. =(   Hurm.. Thanks kepada semua yang singgah. =)  Aku tak dapat terjah balik sekarang sebab aku ada perkara yang nak disetelkan. Perkara yang kalau jadi, aku akan berkongsi dengan anda semua. (^_^) Macam teruja tapi ishhh! Orang kata kalau benda belum jadi tak boleh kecoh kan?



Ok, sekadar quick post. Gambar majlis perkahwinan salah seorang kawan baik aku di studio.Pasangan tunang yang duduk belakang aku dalam studio. Ibarat kakak bagi aku. Biasa lah I kan takde kakak, takde tempat bermanja T_T   Nah, gambar pengantin. Gojess giler. T_T


*jarang jumpa pengantin yang nak tema berwarna hitam putih. Tapi this time, aku sukeeee!! & first time seumur hidup, aku mengalirkan air mata masa perkahwinan orang..*WTH.. Aku menangis masa akad nikah. weyyy!! kenapa pulak aku yang nak nangis ni? bukan aku yang menikah nie. Aku cuma terharu giler aje.. Lepas apa yang mereka tempuhi bersama-sama, isk3..akhirnya baru dapat bersama.Bukan senang tau.Nanti aku ada masa sikit aku update kisah mereka dan aku.Cewahh, aku bukan orang ketiga taw dalam hubungan diorang nih.*

Aaaaaaa...penat plus ngantuk. Tunggu entri seterusnya. & tunggu aku terjah balik korang yang singgah. Wa sayang lu all (giler perosak bahasa)

5 comments:

  1. lain kalii nk itutt sis p tempat org kaweenn. hehe.. u manis berbaju kebaya laah!

    ReplyDelete
  2. plg suke tudung pengantin... tu beliau tempah sendiri ke cane sophie?

    ain ngah usha2 tudung nikah ni sbb encik taufik tu nak tudung tutup dade.

    xmola pakai tudung labuh, cukup skdr tutup dade je kot... (jht gile xnk pakai tudung labuh)

    ReplyDelete
  3. hai sophie...salam kenal..akak dh jd follower yg ke-472...

    ReplyDelete
  4. bukan orang ketiga yer.. hihi..

    selamat pengantin baru untuk 'kakak' kamOo tu. semoga bahagia kekal selamanya bersambung bawak ke syurga ;)

    ReplyDelete
  5. sophie cantikkk..
    nis sukee la tgok sophie

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...