Monday, April 29, 2013

Camni Tak Payah Upah Make-Up Artist Dah La.

Time-time banyak kerja ni lah ada je tangan ni gatal kan nak cari entertainment yang melalaikan. Hahaha..Soooo student life!

Aku rasa apps ni famous di kalangan perempuan. Kalau ada lelaki nak try jugak pun apa salahnya. Boleh feeling cam gay sikit. Ehh. Ehh.. Sorry. 

Bagus gak apps ni, boleh buat feeling camne agaknya muka kita lepas disolek kot-kot lah korang dah nak tunang ke kahwin ke kan, boleh test dulu kat apps ni pastu demand kat mak andam nak make up yang nampak EXACTLY camtu. Hah boleh ke? Kalau tak sama kena bagi discount 100% ;p

Dipersembahkan muka Kak Peah sebelum dan selepas disolek oleh apps Perfect365! for free..Omgeee! Kau tahu tak upah make up artist tu ingat sekupang dua posen?








Hakikatnya muka sebelum tu muka baru balik kelas yang oh so dangg tired sebab malam sebelum macam tidur tak tidur je kan sebab kelas design. Tapi selepas perfect365, muahaha.. kalau letak profile picture kat FB bajet ramai jejaka nak add. #hukalah statement!

Anyway, this is just for fun okey. 

Truth is, bagi yang belum menonton video dari Dove ni, anda wajib, saya ulangi WAJIB menonton video ini supaya anda lebih bersyukur dengan rupa yang anda ada. 





*masa mula-mula tengok video ni ada lah juga rasa cam nak meneteskan air mata. Emotional je*

p/s: Aku dah nak final dah ni kawan-kawan.. Huwaaarghh! T__T
Alhamdulillah ada satu paper ni, the only paper pun, dah lepas dan aku pass. Sekarang tinggal subject design. Kena produce banyak sangat drawings. Huhu.. & cabaran utama ialah, hurm.. construction building untuk negara UK ni berbeza dengan Malaysia. Kalau sama senang la sikit sebab ada pengalaman kerja. Uhuks. So sekarang kena banyak study pasal construction bangunan kat sini & apply dalam drawings. Sesiapa yang rajin berdoa tu, kenang daku dalam doamu. Cewah. ;p

Aku harap aku dapat update banyak pasal life aku kat sini. Aku tahu aku dah tak menulis sangat macam dulu, I iz so saddd. 
Ok,  bye-bye!! 

8 comments:

  1. 1. apps tu memang 'produk' terbaik zaman ni.hahaha

    2. iklan DOVE tu bagus. kita terlalu fikir kita ni tak cantik la apa la kan.kena bersyukur apa adanya

    3. good luck for final ya.hehe

    ReplyDelete
  2. wish you all the best for your final!!

    ReplyDelete
  3. x payah mekap pun empunya blog ni dah cantik.
    :)

    ReplyDelete
  4. kak sophie, yg original lg ayu.. haha... :) best wishes, sis. barakallahu fik. ^_~

    ReplyDelete
  5. Serious ko ayu....hahahahaha...all the best sis!

    ReplyDelete
  6. haha patutula sekarang ni ramai yang cantek gilerr. rupanyerr. aku tertipu!

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...