Sunday, August 21, 2011

Berbuka Puasa Di Nandos!

Assalamualaikum semua.. =)

Ini kali kedua lah kiranya berbuka puasa di luar bersama rakan. Buka puasa Jumaat lepas. Aku baru pulang dari office. Terus bergegas ke Nandos SACC Mall, Shah Alam. Hari Jumaat jalan selalu jem. Aku sampai pun dah nak dekat azan tau. hukhuk..

So kali ni aku berbuka puasa dengan kawan-kawan UiTM.Kawan pool. More to girls hang out lah. Tapi mostly ramai yang lagi muda dari aku je. (-_-') dan masih belajar.

Muka bahagia bau ayam Nandos je pun.

Partner in crime. Cik complicated room mate masa gi Perhentian. haha.

CAK!!!! Nandos memang best!!!

Kawan aku punya. Sob.sob..sob. Aku punya takde fries pun. Sebab order through phone. Kan I kerja. ;(

Areena belanja cakes Secret Recipe. Pandai dia beli beberapa slice instead of one whole cake. Boleh rasa macam-macam perisa. =)

Ceti. Siap catit kat buku lagi bayaran setiap orang berapa.

Jom cari surau. Tengok nama butik kat belakang. Chantek. Terima kasih =8)   
*hidung kembang*


OMG.. terasa macam hakak-hakak lah berpakaian kerja. hahah.


Sempat berjalan-jalan beli shawl dan lip gloss di Elianto. Wohooo..mood raya dah sampai nampaknya. 
Sebenarnya, thanks kat semua yang ada masa buka puasa ni. Walaupun dapat lepak sekejap je tapi gua tetap happy jumpa korang.  =) =) =)

Ni baru berbuka hari Jumaat. Nanti aku update hari esoknya yakni semalam. Berbuka bersama lecturer di Holiday Inn. Giler heaven lah makanan dia.. (^___^)V

8 comments:

  1. balik umah sempat terawih tak? kih3

    ReplyDelete
  2. hari tuh mkn nandos kat alamanda. mcm kureng sikit laaaaa.
    skrg lg suka kenny haha
    pe pun chumel omel tuan belog ;)

    ReplyDelete
  3. murah rezeki ko, alhamdulillah. teringin rasa apam balik soaked with air katira pulak tak? boleh order kat aku. kah kah kah.

    ReplyDelete
  4. wani: menarik kan. =)

    kembatolo: sempat, buat sendiri je.

    elie lily: huahuaaa..soalan cepumas.

    azalia hjsalleh: hurmm.. kenny ayam dia kecik la. erkk..heheh..makaseh. =B

    ismishahril: alhamdulillah.. hhahahaha.. aku paham..aku paham.. kesian.

    ReplyDelete
  5. areena! lama x jumpa dia ntah dia ingat ke tak yana lagi.. hukhukhuk... kak sophie if pergi SACC nanti after yana habis belajar, singgah lah secret recipe ok! heeheheh...

    x sempat nak bermood raya... ehheehhehe

    ReplyDelete
  6. baru tau yg sacc tu mall rupanya==" kuno betul..

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...