Monday, February 14, 2011

Update Senarai Peserta Contest "Owh So Wonderful!"

Haluuuu semua!!! Rasa macam hampir seminggu tak update.. Hehe.. Entri ni aku post untuk update senarai peserta yang join contest yang aku anjurkan iaitu contest "Owh, So Wonderful!". Kalau ada sesiapa yang aku tertinggal namanya sila bagitahu cepat-cepat yer. Kalau ada yang aku belum terjah entri contest dia juga diminta bagitahu cepat-cepat. Okeh berikut ialah senarai peserta. Kalau ada lagi yang nak join aku akan update di senarai akan datang. 


Kalau ada tersilap link tu bagitahu la. Sesiapa yang ada join contest ni tapi tak bagi link url tu jangan lupa post di entri ini yer. Haaaaa yang belum join tu tunggu apa lagi? Ada lebih kurang seminggu lagi. Tarikh tutup penyertaan ialah pada 20.Februari 2011. Jangan pandai-pandai hantar tahun depan pula ye. Peringatan: sila letakkan banner contest di sidebar anda, bagi url yang betul, jangan lupa bagi nama dan email.


7 comments:

  1. sempat lg nak join..insyaallah nnt sy buat n3 dulu..

    ReplyDelete
  2. wah ramai yg join..
    gud luck untuk semua..=)

    ReplyDelete
  3. Fuyyooo ramai nye join. Anyway, gudluck to all! XD

    ReplyDelete
  4. Saya dah join! So sorry Sophie..lmbt taip entri..Sophie punya mood dah ok?Hope u'r fine dear...

    ReplyDelete
  5. name dah ade la.. best2 :D
    harap2 lucky la ye :)

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...