Monday, October 18, 2010

Ditag serentak.Maka harus dikerjakan.

Disebabkan aku telah ditag oleh D_La & Dani, maka aku haruslah menyelesaikan tag ini supaya aku dapat award.hehe. Minta maaflah aku terlalu busy untuk buat awal-awal. Jadi sekarang curi-curi masa untuk selesaikan tag. Kalau tak siapkan tak boleh dapat award ni:



Write 5 interesting facts about the person who gave you this award.
dLa
1. Kami dari bidang yang sama.Architecture.
2.Sebab tu template blog pun kebetulan sama.hehe.
3. Dia kerja draughtman sekarang.Kagum.Sebab aku sendiri tak mampu mengadap autocadd lama-lama.
4. Dia rajin betul update blog.
5.Suka sukan badminton.& ada crush kat seseorang yang main badminton tuh.

Dani.
1.Mempunyai minat yang hampir sama macam aku.Bidang seni kreatif & senibina.
2. Kurus walaupun makan banyak.
3. Sempoi
4.Gilerr korea.
5.Merasakan dirinya unik sebab dia pelik.hihihi..


.Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby

1.Aku tulis pakai tangan kanan tapi banyak benda jugak aku buat pakai tangan kiri macam berus gigi,main badminton,sapu sampah.

2. Aku tak terer melukis. Aku sekadar boleh-boleh aje. Tapi aku seriously tak pandai lukis orang.Susah giler doh. Lukis alien lagi senang.

3. Minat course masak-masak tapi taknak amek sebab takut gemuk.Badan aku senang naik susah turun.Benci giler kan. Wey siapa nak transfer lemak amek lah dari aku ni. Free of Charge nieee..Siapa kata sekarang takde barang free maah.

4.Suka swim tapi takut nak swim banyak-banyak.Sebab taknak bahu  jadi bidang sangat. Sekarang pun dah cukup bidang.huhu.Kalau aku ni tinggi takpela jugak.

5. Aku tak suka makan jagung.Tapi suka giler ais krim jagung.

6.Dalam family aku takde sorang pun ambil course yang sama atau iras-iras. Dari abang hingga adik -Engineering Mechatronic,Business,Automotive,Architecture,Pharmacy.Adik kecik PMR. Ayah Chemist. Mak suri rumah.Kan sangat beza.

7.Aku dah berpunya.Nanti aku nak paksa dia kawin dengan aku.Harharhar..nak gelak keji lagi tak tahu malu.

8. Aku suka membaca dan berfikir tidak hanya pada permukaan (surface)

9.Aku tak tahu aku minat warna apa sebenarnya. Semua warna pun cantik. Kalau aku nak kahwin aku punya baju pengantin warna ice cream paddle pop kot. Malang bakal suamiku nanti eh.

10. Aku pernah pancitkan tayar kereta student lelaki kat UiTM ni .muahahaha.. Sapa suruh cari pasal dengan aku.huahua..

3.Pick the most 10 deserving recipients and describe them.

Fahmie: Kawan blogger pertama. Banyak bagi tunjuk ajar kat aku.
cEro: dia budak biology yang suka karbon.
Echah Mashuri: mek kelate hok molek ni.. (hehe..buruk i kecek..)
Bash: Member seperjuangan lifesaver.
eeSyaheera: aku buat facial free kat Cres sebab baca blog dia. =)
Sheil: housemate rumah sewa lama yang seperti kakak-kakak,suka bermanja dengan beliau..
Ila: Entry dia selalu berunsur nasihat dan motivasi & tips2 berguna.
Poet: Happy Birthday Poet! =)
Shara: dia cikgu tadika & suka bunga & kapel dengan Hamzah Ian..




6 comments:

  1. muahahah
    tengs dear :)
    cikgu tadika ye ;p

    ReplyDelete
  2. perh..terharunyer dapat bnde nie.tapi fahmie tak geti nak main tag nie.tak geti nk tulis panjang2 mcm nie.sory tak dapat nak buat.(sila jangan ajar walaupun fahmie tak geti) ^___^

    ReplyDelete
  3. ok tq sophie....nanti ila free ila wat eh..insya Allah..toche3...

    ReplyDelete
  4. hahaha, nama aku pon ter'ada' dlm entri ni...
    terbaEk!!!

    ReplyDelete
  5. banyaknye sophie nye award..hihi..congratz=)

    ReplyDelete
  6. kite singgah dan folo awk
    btw..sgt suke layout awk
    cute!

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...