Sunday, September 12, 2010

Kisah Hari Raya Kedua Saya (2010)

Seperti yang aku katakan pada entri lepas. Aku nak letak gambar tapi cable hp ade kat studio jadi tak dapat lah nak letak gambar. Kenapa yer aku beriya nak letak gambar beraya tu? Sebab masa tu beraya rumah bos lama ayah aku. Dia kaya whoah.Jutawan. So nak tunjuk rumah dia yang santek gilerr tuh dengan ade swimming pool macam yang dalam drama Melayu suka buat shoot rumah-rumah orang kaya tuuuuu.. Tapi takpelah, tak jadi nak letak sebab nanti dia kene culik kang macam Datuk Sosilawati,aku pulak yang dipersalahkan. Tapi serius aku teruja.Mungkin sebab aku pelajar architecture maka keterujaan aku tak dirasai langsung oleh orang lain kot. (-_-') Perghh! Apa punya bahasa aku guna ni?Nak sebut pun berbelit lidah.Nasib baik kena baca aje. Dah! enough of merepeking.

*ni bukan tetamu yang datang rumah aku*



Sebenarnya petang tu saudara mara aku datang rumah. Jadi biasa la,layan tetamu sume tu.Tapi yang bestnya tetamu yang bagi duit raya kat aku.Hihooooo!!!(buat bunyi donkeyy skett!) Makcik aku dengan baik hatinya bagi aku RM50. Ngeee..Makasheh yer..

Malam tu aku dan keluarga ke rumah cousin ayah di Bukit Pantai, KL. Memang rumah tu atas bukit. Ramai juga sanak saudara tapi malu sikit la.hihihi..ramai jejaka kacak. I kan pemalu *pengsan*. Eh tak boleh letak gambar guest. Ramai orang glemer.Bahaya,nanti kena saman pulak.Eh boleh ke saman?

Disebabkan I shy-shy cat jadi I pun main dengan kanak-kanak sebaya I aje..
*comel tak kami main congkak sheshame?<----ejaan gedik konon kanak-kanak ribena.

*Ajar anak buah main congkak. Traditional sangat tak pakai biji guli pun.Pakai biji benih.Jenuh budak tu pikir apa yang aku explain*


*comel kan budak-budak ni? Rasa macam nak jadi budak-budak balik.Tapi mesti aku tak secomel ni.huhu..*

 
*yang belah kiri ni yang bercita-cita nak jadi model ni nama sama dengan aku.Sharifah Sara Sofiya.Tapi nama aku takde Sara. Yang belah kanan ni anak artis.hehe.Tapi artis mana tu? jeng3..Tapi comel kan dua-dua budak ni?eh tiga-tiga budak lah.Hahahahaha..* (~blushing..)


*orang-orang tua side sini.Tak main congkak.*

 
Mama & Walid =sweet couple forever

4 comments:

  1. dear..your raya looks so fun..hrmmm...im quite jealous.hrmmm...hv fun. and happy raya k.daa^__^

    ReplyDelete
  2. you , bluetooth masuk laptop lah :D

    ReplyDelete
  3. fahmi: yeke? bolehla..

    hamzah ian:makaseh..

    syida : heheeee..boleh2..

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...