Tuesday, June 22, 2010

Adik-beradik Rebut PC.

Kat rumah ni ada 1 PC. Tapi aku bawak ke studio untuk buat kerja. Aku tukarkan dengan laptop aku sebab buat kerja dgn laptop sangat slow.. PC lak dah upgrade macam-macam.. Bila cuti sem aku pun bawak la balik PC letak kat rumah. Bila PC dah ada kat rumah..adik-beradik pun suka guna.skrin pun lebih besar.. syok sgt lah tu kan naik main Farmville ke apa.. siap leh buat Guest note lagi.. nyampah I!! Nanti aku diet laaa..ingat senang ke nak kuruskan muscle2 I? hahaha..


*ditaip adik2 dan abang..dah besar pun 2x5 gak..

1 comment:

  1. wahahahahaha..!!!! giler klaka notes.
    kejam sape yg tulis tu..

    ReplyDelete

P/S: Nak tanya pasal senibina/architecture? Sila baca SEMUA entri saya pasal 'Study & Architecture Guide' di column belah kanan blog, baca semua komen orang dan apa yang saya reply berserta Q&A di ask.fm saya. Soalan yang dah ada jawapan tidak akan dilayan. Terima kasih.

Terima kasih pada yang ringan tangan komen entri yang lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...